michaelasofia

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Dagen

Av Michaela Asp - 21 juni 2012 01:40

Hej allihoppa. Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp hela dagen. Åkte först in till stan med mamma imorse, fikade och fick med mig lite smått och gott hem. Meningen var att jag skulle kunna byta mina jeansshorts jag köpte förut och tog fel storlek men nej, som vanligt så glömmde jag de hemma så nu 300 kr åt helvete. Ska fråga Angelique om hon vill ha de och isf får hon dom för bara onödigt att kassta dom lixom. 

Sen när jag kom hem så packade jag klart de sista och städade rummet lite och sedan så drog jag ut och var med lite folk.

OMG ni vet inte hur nervös jag är nu!!! ska åka till Thailand imorgon! eller ahh, det blir ju idag eftersom klockan är typ 2 nu. Men ska iallafall upp klockan 7 och äta frulle och sedan blir det att dra mot Arlanda. 3 fucking veckor. Hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mycket... ha ha skämt åsido!  

Aja fick med mig lite saker hem idag iallafall!

 

 

 

 

 

 

 

Jag köpte också ett par svarta spetsshorts men fick ingen bra bild på dom eftersom min kamera på min iphone är sönder..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Asp - 4 februari 2013 18:27

Har nu bestämt mig för att byta blogg! Nu kan ni förstätta att läsa min blogg på devote!   http://michaelaasp.devote.se   http://michaelaasp.devote.se   http://michaelaasp.devote.se   ...

Av Michaela Asp - 29 januari 2013 22:46


     

nu:

Av Michaela Asp - 28 januari 2013 12:21


 

Av Michaela Asp - 28 januari 2013 09:10

Skulle till skolan imorse och Christian skulle köra mig fast var nå fel med bilen så får vara ledig idag. Hade tänkt att ta mig iväg till hemköp snart och köpa hårfärg! Mitt hår blir så ljust hela tiden!! Det är ju så slitet så färgen fastnar inte......

Av Michaela Asp - 27 januari 2013 16:23


Är det bara för att jag är så osäker som person eller bara att jag aldrig kan ta beslut?     Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden och se om allt hade varit så mycket anorlundare.         ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards